18 czerwca 2012

Bonusy i rabaty dla noworodków urodzonych w Rzymie

Carta bimbo rozdawana jest wszystkim świeżoupieczonym mamom, których dziecko urodziło się na terenie miasta Rzymu.

Karta uprawnia do wielu rabatów na zakup żywności, pieluch, środków do pielęgnacji niemowląt a także odżywek i lekarstw w ciągu pierwszych 12 miesięcy życia dziecka. Karta uprawnia również do 20% zniżki  na specjalistyczne badania pediatryczne oraz analizy post porodowe dla mam.

- Otrzymałam kartę bimbo jeszcze w szpitalu – mówi Małgosia, która miesiąc temu urodziła córeczkę w jednym z rzymskich szpitali. – Poród nastąpił przedwcześnie i Julia leżała w inkubatorze. Była taka chudziutka i słabiutka, więc bardzo się martwiłam, że kiedy wypiszą nas do domu trudno mi będzie poradzić sobie z jej pielęgnacją  w pierwszych tygodniach. Dowiedziałam się, że w ramach karty bimbo mamy mają zapewnioną od 3 do 10 bezpłatnych wizyt domowych położnej.  Postanowiłam skorzystać z tej oferty – i to była rewelacja! Położna przyszła do mnie domu trzeciego dnia  od wypisu ze szpitala. Dała mi wiele cennych wskazówek jak pielęgnować małą, jak pomóc jej prawidłowo ssać pierś oraz   jak powinnam  dbać o ranę po cesarskim cięciu. Podczas drugiej wizyty pokazała mi jak kąpać córeczkę. Wkrótce odwiedzi mnie po raz trzeci – cieszy się Małgosia.

Ponadto karta bimbo daje możliwość zaciągnięcia nisko oprocentowanej pożyczki na 36 miesięcy na kwotę do 2 tys. euro.
Kartę można zamówić telefonicznie dzwoniąc na bezpłatny numer 800 200 105 lub przez stronę internetową www.cartabimbo.it.
D.W.
źródło: www.naszswiat.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz